|
| Зала 59 (Изпитната зала ) | |
| | |
Автор | Съобщение |
---|
Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Зала 59 (Изпитната зала ) Съб Окт 24, 2009 11:41 pm | |
| Ако някой учител ти каже да утидеш в зала 59 то това е залата за изпити ето и залата: ако се чудите къде ще се пиша ако не виждате за столовете има малки дъски на който ще си слагате листовете хД | |
| | | Лилиян Admin
Брой мнения : 28 Join date : 25.10.2009 Age : 29
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 1:13 pm | |
| лил доиде и седна на един стол като за4ака преподавателя | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 1:16 pm | |
| Квестора дойде който беше един елф и каза: -Здравей млада госпожице,днешният изпит за тебе ще е-позамислесе елфа и каза: -Хайде писмен даде три листа и каза пиши ми нещо за Грифоните | |
| | | Лилиян Admin
Брой мнения : 28 Join date : 25.10.2009 Age : 29
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 1:19 pm | |
| тя се надигна и попита; - А може ли и да нарисувам един | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 1:20 pm | |
| -Не!Пиши но щом мислиш че ще ти дигне оценката нарисувай-каза елфа кат се усмихна | |
| | | Лилиян Admin
Брой мнения : 28 Join date : 25.10.2009 Age : 29
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 1:22 pm | |
| след 1 час и половина тя бе6е написала: Грифоните (на гръцки “грифос”, персийски شیردال ширдал, “лъв-орел”) (също произнасян “грифон” и по-рядко срещано “грифен” и “грифин”) е приказно същество с тялото на лъв и глава и криле на орел.[1] Грифоните са "кучетата на Зевс". Те са впрегнати и в колесницата на Немезида - богинята на отмъщението и символизират бързото възмездие, което би сполеляло всеки, извършил престъпление. Малко магически същества са били изобразявани в толкова противоречива светлина, колкото грифонът, бащата на благородния хипогриф. Хибридното чудовище, обединяващо глава, крила и нокти на орел с тяло на лъв, грифонът бил смятан за царствен и смел, зъл и алчен, непорочен и сатанински. Също като василиска и еднорога, образът на легендарния грифон може би се основава на истинско животно. Един от кандидатите за първообраз е лешоядът, обитаващ европейските и азиатските планини. Друга теория предполага, че легендите за грифон са възникнали като обяснение на фосилните останки от тайнствени същества с гърбав клюн, откливани в златоносните области на пустинята Гоби, откъдето произлезли и историите за техните златни съкровища. Днес ни е известно, че останките всъщност са на протоцератопс, близо двуметров динозавър с папагалски клюн и гребен на шията, който би могъл да бъде объркан с крила. Комбинацията от царствената сила и благородство на лъва с бързината и зрението на орела направили грифона идеален символ за аристократичните гербове. Най-древните са открити в светилища и гробници в Египет и Персия, което предполага, че това същество първоначално е било вид на дух-пазител. Гръцкият пътешественик и поет Аристей, който твори от около 675 пр.н.е., пръв описва родината и поведението на грифона. Обединявайки истории, разказани му от евразийските номади, той съобщава, че грифоните били свирепи, трупащи златни съкровища същества, обитаващи пустините и планините на Монголия. Техните гнезда били направени от чисто злато и се издигали високо в планините, откъдето съществата имали отличен изглед надолу.В България запазени статуи на грифони могат да се видят по арките на моста на Кольо Фичето на река Янтра в град Бяла. Както много други митични същества, грифоните се срещат във фентъзи игри и книги. Често грифоните са изобразявани с издадени уши, традиционно наричани “магарешки уши”. Както лъвът е считан за “цар на зверовете”, а орелът “цар на въздуха”, грифонът се считал за особено мощно и величествено същество. Обикновено грифонът е представян с четири крака, крила и клюн, с подобни на орел нокти на мястото на предните крака на лъва и конски уши, стърчащи над черепа му. след което се обърна към квестора и каза: - готова съм и подаде рисунката http://griffongem.com/images/griffonmail.jpg | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 2:27 pm | |
| Елфа взе нещата прегледа й ги и каза: -Преминаваш изпита!Утиди в залата за магии но за момичета там започва обучението ти -след това елфа чезна | |
| | | Лилиян Admin
Брой мнения : 28 Join date : 25.10.2009 Age : 29
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Нед Окт 25, 2009 2:29 pm | |
| тя се запути към някфата си стая | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Чет Окт 29, 2009 10:49 am | |
| Сара дойде .Почука на вратата и влезе вътре нямаше никой затовара отиде и седна на един стол и зачака някой да дойде. | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Пон Дек 14, 2009 11:11 pm | |
| Сейк дойде и забеляза Сара отиде при нея и каза: - Здравей! Аз съм Сейк! Ти как се казваш? | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Пон Дек 14, 2009 11:13 pm | |
| Чевернокосото момиче го погледна и каза с тъкият си кадифенен глас: -Здрасти....аз съм Сара.-селд това дойде един гном ухили се и каза на Сейк: -Айде...момче напиши ми нещо за вампирите | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Пон Дек 14, 2009 11:17 pm | |
| В легендите на много народи присъстват вампири. Смята се обаче, че образът на вампира, какъвто го познаваме от съвременната литература и кино е бил създаден в Западна Европа, където легендите за подобни същества, населяващи различни източноевропейски страни са много разпространени.
Някои народи вярват във вампири, които не са подобни на човека, а имат животинска форма, като прилепи, паяци и кучета.
Вампиризмът се практикува от хора или животни, които пият кръв. Във фолклора е често срещано вярването, че кръвта дава свръхчовешки сили на този, който я е изпил. В исторически план вампиризмът може да бъде срещнат като вид канибализъм. В биологията терминът „вампиризъм“ се използва за хранещи се с кръв животни — пиявици, комари, прилепи вампири и др.
Вампирите в различните култури
Преданията за мъртъвците, хранещи се с кръв могат да бъдат намерени в митологията на почти всички народи по света, включително най-древните. Зли духове, като Лилу са споменати още в ранния Вавилон а кръвосмучещите Акхару, още в най-ранната митология на шумерите. Тези женски демони скитали часове в тъмнината, в търсене на поредните си жертви — новородени бебета и бременни жени. Един от тези демони, на име Лилиту, по-късно бил причислен и към юдейската митология, под името Лилит.
В Индия имало истории за Ветала, вампироподобни същества, живеещи в чужди трупове. Интересна история се разказва за крал Викрамедитай и неговите нощни опити да хване неуловим Ветала. Историите за Ветала са събрани в книгата „Байтал Пахиси“. Ветала е немъртъв, който като прилепите, виси по клоните на дърветата с главата надолу и може да бъде намерен в гробищата.
Китайците също имали свой еквивалент на вампирите, той изсмуквал жизнената енергия на своите жертви (чи).
В един мит египетската богиня Секмет се изпълва с кръвожадност, по-късно заради многото ѝ убийства била засищана с алкохол в цвета на кръвта.
В Омировата „Одисея“, когато сянката на Одисей преминава през отвъдното е примамена от кръвта на скоро пожертвани овни.
Стригите, нощни птици които се хранят с човешка плът и кръв са споменавани в романските легенди. Румънската дума за вампир, стригой (вампири, станали такива след смъртта на човека), произлиза от името на албанския Стригида, но легендите и за двете същества са създадени от славяните.
Като пример за по-късна вяра във вампирите може да се посочи 12-ти век в Англия, историкът и хроникьорът Валтер Мап и Уилям Нюбърг записват разказ за човек върнал се от отвъдното, с някои прилики с добре познатите източно-европейски вампири.
Митовете за вампири са най-силни в Източна Европа и в славянския фолклор, където вампирите са възкръснали мъртъвци, които причиняват смъртта на хора, често пият кръвта им, или ги душат. Тези митове гласят „Вампирът може да бъде унищожен чрез отрязване на главата, стрела напоена с прясна човешка кръв или чрез изгаряне. Пряката слънчева светлина ги забавя, но не може да ги убие“. Според други разпространени версии, вампирите могат да бъдат убити само като бъде залети със светена вода, набучени със сребърен или дървен кол в сърцето или изгарят от пряка слънчева светлина. Счита се също, че вампирите отбягват или се страхуват от разпятие или чесън. Вампирът в славянските вярвания
Съгласно славянските вярвания, когато умрелите не бъдат оплакани и погребани според традицията, или са умрели по непристоен, нечестествен начин, или приживе са извършили много грехове или са се занимавали с чародейство, боговете не ги допускат в света на мъртвите, където да намерят покой. Душите им остават в света на живите, където блуждаят и страдат, и се превръщат в зли духове.
Тези зли духове можели да се връщат обратно в мъртвите си тела, или да се превръщайки се по този начин във вампири. Труповете им посинявали и се подували, но запазвали телесната си цялост, без да се разлагат дълго след смъртта. Те излизали нощем да тормозят хората, да заплитат косите им (което обърква мислите и намаля силата на човека), да пият кръвта им, да ги душат насън, да омесват храната им с изпражнения, да им носят кошмари, да им вредят по всякакъв друг начин и дори да носят смърт. Семейни вярвания
Съгласно тези вярвания, някои вампири се връщат при семействата си и се опитват да възстановят стария си начин на живот, така сякаш не са умирали. Широко е разпространена легендата за вампира, който се върнал от гроба при жена си и дори се сношавал с нея. От такава връзка се ражда дете, което приживе нощем се превръща във вампир и може да вижда, открива и разпознава другите вампири, като ги гони и убива. Други вампири се превръщат денем в животни — най-често кучета, вълци, котки, кукумявки и черни петли. Според друга легенда, така една жена без да знае се омъжила за вампир, след което черно куче всеки ден я гонело, ръфало и разкъсвало полата ѝ. Когато една вечер тя казала за това на мъжа си, той се ухилил и тя видяла парцалчета между зъбите му. Усъмнила се, намерила сребърна игла, мушнала го в корема и той се пръснал, оплисквайки всичко в кръв. Вярвало се още, че ако вампир се ожени за жена и тя го обича три години, той става отново обикновен жив човек.
Както по всичко личи, вампирите са славянско „откритие“. Те са характерна и общо разпространена черта на древнославянските суеверия. Идеята за вампира произхожда от древнославянската вяра в световния зъл дух Упир.
Вампирология Предмет на изследването Легендите описват много видове вампирообразни същества, но предмет на това изследване се явява не всяко същество, пиещо кръв (от типа на ламиите, асуанга или чупакабра), и не всякакви неживи или безтелесни неспокойни духове, подобно на ревенантите, отмъщаващия за своята смърт на конкретен човек. Затова ще започнем с определението за понятието вампир Определение
Онлайн „Митическа енциклопедия“ трактува това като „неживи, които стават от гробовете през нощите за да пият кръвта на живите“. Съгласно мнението на оксфордския тълковен речник вампирът е „свръхестествено същество със злобна природа, изглеждащи обикновено като трупове и хранещи се с кръвтта на спящите“. В друг речник, на Колинс, това е „същество от филмите на ужасите, които съгласно вярванията напускат могилите си и пият кръвта на живите“. При Дал това название се приписва на приказни „същества сменящи формата си, и бидейки мъртви летят като кръвопийци, ядейки хората“ и се явяват като разновидност на неспокоен покойник. Други определения го наричат „немъртъв кръвопиец, нападащ живите“ или „мъртво тяло, което продължава да живее в гроба“.
Упирите
Упир е един от най-древните духове в славянската митология. Първоначално славяните вярвали в съществуването единствено на две свръхестествени сили, които управлявали света — благотворните Берегини и злотворния Упир. Упирът бил символ на изначалното зло, по много неща напомнящ християнския Сатаната. Той стоял в основата на всяка несполука и всяко нещастие, властвал над земята през тъмната част от годината — зимата и постоянно се борел с Берегините за надмощие. На по-късен етап славянската религия се развила, появили се антропоморфни божества и Упирът загубил някогашната си водеща роля, но завинаги останал важна част от славянската митология. Превърнал се в безсмъртен зъл дух — кръвопиец, наричан вампир. Етимологични данни
Съвременната дума „вампир“ произлиза от старославянската форма онпыр, с характерното за старобългарския добавяне на звук „в“ пред голяма носова гласна (он), както свидетелства и традиционната българска форма въпир. (други наименования: онпыр, вопир, въпир, upir, upierz)
Тук обаче трябва да се отбележи, че в славянските езици думите за неговото обозначаване са много повече — в Европа в понятието vampire влиза почти всеки оживяващ мъртвец. Там не се разделят понятията вампир и упър (рус., пол. и укр. упырь), което съществува при славяните и ще го използваме често, за да отделяме оживелия мъртвец от фолклора от аристократичното чудовище в плащ с висока яка — онзи образ който си представяме, като чуем думата „вампир“.
Но освен бледото лице, маниерите и зъбите, има нещо друго — определението трябва да е относително научно. Вампирът може да се разглежда като съвкупност от следните признаци. Съществуват множество „чудовища, пиещи кръв“ и множество „похитители на жизнена енергия“ — изследвания от нас образ на вампира лежи на пресечната точка на няколко множества и представлява човек, който после смъртта или някаква странна трансформация не прекъсва съществуването си, а продължава да „живее“, хранейки се със жизнената енергия на околните, предимно под формата на кръв.
Естествено, дори това определение е относително и условно, тъй като в последно време образът на вампира донякъде е излязъл от тези рамки — представата за вампирите като друга раса, или вариантът за вампир, който не се храни с кръв. Но тези нововъведения все пак имат за отправна точка вече сформирания образ и затова се явяват не изключения, а допълнения към него.
Сега малко за произхода на термините и за това, какво ще разбираме под тях. Упър или Вупир е ливонска дума, разпространена във Великото Литовско Княжество. Първата поява на тази дума се среща през 1047 и се отнася до един руски княз, наречен „Upir Lichy“, или „Зъл упир“. Вероятно тази дума означава фолклорен вариант на чудовище, което се явява пра-прототип на класическия вампир.
Думата „вампир“ е унгарска, но със западно славянски или цигански произход и се е разпространила в Европа чрез преводите на немските записи за случаите на вампирски истерии. Първото използване на тази дума в английския език се отнася към 1732, когато в статия в едно списание, посветена на финансовите въпроси алчните длъжностни лица били наречени „политически вампири“, стремящи се със своята данъчна политика да пресушат обществените доходи. С две думи — кръвопийци на обществото.
Френското носферату, втори по разпространение термин за обозначаване на вампир, се възприема като „по-висш стил“ и се смята за произлязъл от гръцкото nosophoros (носещ чумата). Представата за това, че то е свързано с латинската дума „немъртъв“ е неправилна, латинското фералис означава погребан или погубен и съчетанието на тази дума с отрицателна частица не дава нужния смисъл.
Вампирология през Средните векове
Тъй като християнската митология и нейната система за строежа на душата и тялото не оставя място за съществуването на жив мъртвец, систематично изследване на въпроса не се е водело, въпреки че различни хроники периодически включвали разкази за вампироподобни същества. Това са работите на Уолтър Меп „De Nagis Curialium“ — 1190, или „Хроники“ (1136 — 1198) на Уилям Нюрбургски. Тези работи включват разкази за няколко същества (включително покварен свещеник) действащи в рамките на поведението на класически упир, включвайки изтеглянето на силите от представители на своето семейство и разпространението на болести, обаче за тяхното обозначаване се използвала думата „revenant“. След това живият мъртвец само рядко се мярка в текстовете от 12-ти — 13-ти век, а след това практически изчезва и се обявява отново вече под влиянието на разказите от времето а 18-ти век от Източна Европа. Литература, трудове, книги Корица от първо издание на романа Дракула от Брам Стокер 1897 г.
Първият труд, пряко посветен на вампирите, De Graecorum hodie quirundam openationabus, бил завършен през 1645 г. Неговият автор Леоне Алаци е бил пазител на библиотеката на папа Александър VI и грък по националност. В неговия труд се анализират основно гръцките вриколкас и вампироподобните същества от типа на калакинцари, които по своята същност са по-близко до гоблините. При него за пръв идеята за вампир, който е слаб, докато не се напие с кръв, тогава той става румен и сит, с очи изпълнени с кръв. Френският автор Франсуа Ришар в труда си „Разказ за това, което е станало в Архипелага, на остров Сан-Ерени“ — 1657 г. засяга темата за вампиризма, но я свързва с магията.
Първото произведение на немски език по тази тема е „Masticatione Mortuorum“ (За мъртвото живеене), е написано през 1679 г. от Филип Рор (Rohr). Тази работа отбелязва началото на немския принос към легендата, тъй като редица псевдонаучни трактати за вампиризма са били издадени от учените в Лайпциг, и се смята, че тъй като Рор не е бил свещеник, с тази публикация вампирите били приети в научния свят.
Книгата е наречена така, защото по мнението на автора грухтящите и мляскащите звуци, донасящи се от могилите показват че в нея се крие вампир. Според думите на Рор, вампирът изяжда собствената си плът и зловонната пръст, и се готви по този начин да сее чума:
„По времето на чумните епидемии дяволът се отдава на ужасните си игри на дъното на могилите тогава забелязват, че устните на мъртвите, особено на жените, издават грухтене подобно на това на прасетата когато преживят храната; от това грухтене заразата се разпространява по-надалеч щом се чуе този звук, чумата почва да се развихря с двойна сила обикновено тя отнася жените една по една.“ Парацелз Парацелз - немски лекар
Не особено много, но с вампири се е занимавал и Парацелз. Вампирите, по неговото мнение, са астралните тела на хора, живи или мъртви (обикновено мъртви). Те се опитват да продължат съществуването си във физическата плоскост, отнемайки от живите хора тяхната жизнена енергия и използвайки я за своите цели. 17 — 18ти век
Нов бум на интереса към вампирите се състои в края на 17-ти век и в първата половина на 18-ти и е бил най-вероятно свързан със серия епидемии, развилнели се по Европа в този момент, а също така с това, че по време на войната с турците в Европейските покрайнини се влива ново парче от Балканите, с чиято митология се появява шанс да се запознае. Освен това 18-ти век е преломен в развитието на европейската култура: тя открива за себе си цялата прелест на народните суеверия. Устните предания започнали активно да се записват и издават. Разказите за вампири се появили не само в сборниците с народни предания, но и във вестникарските новини и официални донесения. Всъщност, повечето от документираните данни за упирите се отнасят именно към този период.По това време се появяват и други митове за вампирите.Според тези митове вампирите са същества с човешки облик.Кожата им обаче е значително бледа,студена и слънчевите лъчи я изгарят.Подобно но останалите вярвяния те били кръвопийци с изключителна мощ. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Пон Дек 14, 2009 11:20 pm | |
| Гнома се ухили и каза: -Добре след това направи нещо и Сей се бе появил в пустинята отгоре му падна един свитък и нанего пишеше намери вода храна построъ град и намери хора | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Вто Дек 15, 2009 3:12 pm | |
| Сейк се опита да охлади малко светлината и да дойде ноща по-бързо. Момчето бавно крачеше като отпийваше от своята вода която постепенно намаляваше и продължаваше напред. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Вто Дек 15, 2009 7:50 pm | |
| Нощите минаваха бързо и пак стана ден на момчето му се привидя една лагуна | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Вто Дек 15, 2009 8:41 pm | |
| Кафевокоското продължаваше напред и тръгна към лагуната. Сейк продължаваше напред като лека по лека се приближаваше, а мисълта за Сара владееше мислите му. Вече приближи се доста, а пътя му се струваше безкраен. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Вто Дек 15, 2009 8:49 pm | |
| Той най накря стигна до лагуната и отгоре перд него падна един свитък | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Вто Дек 15, 2009 8:52 pm | |
| Той го хвана и започна да чете. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Вто Дек 15, 2009 8:53 pm | |
| Там пишеше браво ти намери една изоставенна лагуна сега трябва да направиш поне две три къщи | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Сря Дек 16, 2009 7:19 pm | |
| Младежът отчупи клонки като ги струпа в една доста голяма купчина. Тук там слагаше камъчета за украса, а лепеше пръчките с кал. След няколко часа бяха готови около пет къщи. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Сря Дек 16, 2009 7:21 pm | |
| Изведнъж се появиха 5 семейства мъж жена и секой от тея семейства имали по 4 деца те отидохо до момчето и казаха: -Здравей млади момко може ли да те помолим за нещо? | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Сря Дек 16, 2009 7:25 pm | |
| - Кажете! Слушам Ви! - Каза Сейк като се изправи и заслуша. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Сря Дек 16, 2009 7:27 pm | |
| -Може ли да живем в тези красиви къщи който направи?-попита единят мъж а децата го погледнаха с един мил поглед момчето трябваше да направи голям избор тъй като на свитака пишеше че трябва да намери хора дали това бяха хората или щеяха да дойдат още хора не се знаеше момчето трябваше да бъде подготвенно и за най-лошото нещо | |
| | | Сейк Новаци
Брой мнения : 51 Join date : 14.12.2009
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Сря Дек 16, 2009 7:31 pm | |
| - Ами..... - Каза кафевокоското като изражението му придоби онази форма в която не можеше да се различи нищо. В това си изражение изглеждаше невероятно красив, а диамантените му очи светкаха в отблясък на слънцето. - Добре! Останете! - След което се усмихна. | |
| | | Admin Admin
Брой мнения : 130 Join date : 22.10.2009 Age : 31 Местожителство : там между е й уния два блока
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) Сря Дек 16, 2009 7:39 pm | |
| Хората се нанесоха по къщите а сичко изчезна момчето се появи отново в стаята | |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Зала 59 (Изпитната зала ) | |
| |
| | | | Зала 59 (Изпитната зала ) | |
|
Similar topics | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
| |